SKRIVET: 2010-11-28, kl 04:10:17 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Vad som väntaaar...

Lite tidsinställda inlägg kommer imorgon, eller ja idag då. Jag ska gå och lägga mig om ett tag och vet inte hur mycket jag komma kunna uppdatera imorgon, så har skrivit lite inlägg som kommer upp imorgon på morgonen. Lite ledtrådar, "Stalltjänst" och "Våran historia".. Rätt långa inlägg, åtminstånde det ena! ;)

Imorgon, eller ja idag, är ska jag på Horse show, på kvällen bara, det blev inget mer detta året. Men det ska bli najs, mamma är ju med så det blir shoppiiing! Men innan dess ska jag ha sovmorgon och sen typ fika med en kompis tror jag, meeen allt får bli som det blir imorn, sålänge det är chill så haha! :)

Och juste, fan vad dålig jag känner mig! Lovade ju att göra veckans färgmatchning varje vecka, men det har inte blivit av denna vecka.. Fy på mig haha. Men kirrar det redan i början av nästa vecka, jag looovar!

Ajaaa, har ni önskeinlägg ni vill att jag skriver, kommentera! Jag är på skrivhumör (dock kan det ändras över en natt, men ändå..) så kom gärna med idéer! Och tips på hur våran blogg ska bli bättre.. :) Godnatt säger jag nu, lär ju inte blogga mer innan det är dax att sooova.


HAHAHA, vad söta vi är! :') Januari 2009..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0