SKRIVET: 2010-11-20, kl 20:30:52 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Ljusblått!



Jag tänkte börja köra en "färg-matchning" i veckan nu framöver! Älskar att matcha Pijanos utrustning, och jag skulle ha set i alla färger om jag hade oändligt med cash haha.. Liksom.. Lila, grönt, oranget, gult, blått, rosa, rött.. Alla färger haha! Men ah, iallafall så börjar jag lägga hur jag tycker man kan matcha olika färger en gång varje vecka på obestämd tid haha..



Blått träns & bett från Charismahorse.
Blå jacka från Horze.
Blå boots från okänt märke.
Blåa lindor från Horze.
Blårutiga ridbyxor från Mountain Horse.
Blått allroundspö från okänt märke.
Sporrar med blåa stenar från okänt märke.
Stigbyglar med blåa stenar från okänt märke.
Blått schabrak från Horze.
Blåa och svarta ridvantar från okänt märke.

Vad tycker ni om ljusblå utrustning?

Kommentarer
Postat av: Felicia

yaay, lovar du nu att göra en sån här en gång i veckan nu då? (A) kan inte angelica också göra det? :) kollar hennes bdb och hon matchar ju också ibland!

2010-11-21 @ 01:04:13
URL: http://feliciadolfsson.blogg.se/
Postat av: Nora

Jättegulligt, dock får det Pijano att se ut som albino. Vilket ljusblått (speciellt träns) får alla skimlar att se ut som.. :)

2010-11-22 @ 00:16:30
URL: http://nliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0