SKRIVET: 2010-11-16, kl 23:58:57 | PUBLICERAT I: Angelicas inlägg

Todayyyy

Blir sena inlägg idag också känner jag hehe.
Men ska försöka förbereda lite inlägg som kommer upp imorgon under dagen ifall jag inte har tid att blogga. Vore ju tråkigt om ni bara får inlägg av mig efter midnatt haha ;)

Hursomhelst, i stallet idag så fixade jag allt det vanliga (mocka, mat osv.) sen stod vi och kämpade med att få in Bianca i spolspiltan i ca 3249201 år... Ett grimskaft, massa hästgodis och ett halvt finger senare hade jag ingen lust att vara med längre så då fick Rebecca och Erika fortsätta medan jag började borsta på Hadar.

Dagens outfit för hans del blev följande:

Grå/Lila Hv polo schabrak
Schockemöhle Paris tränset
Vita dressyrskydden från Catago
Svart Mias RS skrittäcke

Men gud vad jag inte var på ridhumör idag haha, och det var typ fullt i båda ridhusen så man kunde inte direkt göra något annat heller så det blev lite oseriös ridning i typ 30 min kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0