SKRIVET: 2010-11-22, kl 23:34:43 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Svar på frågor!


Aw.. :') För Pijano var det att han stod i kompliment och sen att jag petade honom under magen typ, alltså svårt att förklara, men när jag tog spöt och petade under magen på honom la han sig ner, typ :)


Att han går ner på båda framknäna :)


Okej, kul! :) Jag är nöjd med både fleecetäcket och stalltäcket. Dock märkte jag i efterhand att fleecetäcket inte hade några gjordar, men spelar ingen roll, fungerar utmärkt ändå. Stalltäcket är mega tjockt, det var därför jag köpte det. Alltså - mycket tjockare än fleecetäcket. Pijano har under nätterna inne haft både fleece och termoinne täcke tidigare, men detta stalltäcke väger upp dem båda, och är varmare än båda dessa tillsammans. Är supernöjd, för vill slippa ha flera täcken, och detta går han endast med inne nu. Fleecetäcket är vanligt varmt och tjockt, stalltäcket superbra och tjockt! :)


Absolut! :D Ska fixa en ny någon dag här snart.. ;) Och vad säger du, Anko, kör du också eller? Du måste ju förresten bli bättre på att uppdatera hahah. Är ju inte kul med bara mina inlägg ju.. :(



Kommentarer
Postat av: carolina

inte alls någonting drygt eller så utan bara en fråga, kul att veta bara, folk tycker så olika angående detta :) varför har du varmt täcke på honom inomhus ? kram

2010-11-23 @ 13:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0