SKRIVET: 2010-11-22, kl 23:51:04 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Sök Berga! :D

Snart dax för er 95:or att söka gymnasium juuu, och såklart ska ni söka elitskolan Berga! ;) Nejmen, det är här bästa skolan, så komsikomsi! :) Kanske drar till gymnasiemässan och hänger, så snacka med mig om ni ser mig då, för jag kan berätta massor om den här skolan hahah! Sen måste ni ju komma på öppet hus och allt sånt sen. Men jag säger såhär, jag tycker Berga var mycket roligare än det lät. Tro mig när jag säger det haha! :)

Någon av er läsare som är 95:a? Och någon som funderat på Berga?
Det är bara att fråga på om ni har frågor!

Jag har förresten valt vad jag ska gå nu, kanske sa det? Häst-Häst blev det iallafall. Haha mycket häst, men det är fint! Dock vet jag ännu inte om jag ska välja inriktning trav eller rid. Var sugen på ridning först, men tänkte nu att det kanske blir lite mycket..? Rider ju min egen varje dag, plus ibland andra hästar. Och då jag vill köra in min häst skulle det inte sitta fel med lite bredare kunskap inom det ämnet.. Men vi får se! Vi får ju prova på nu i vår, både trav och rid, innan vi måste bestämma oss. Tur det, för jag har verkligen ingen aning!


Kommentarer
Postat av: Madde

Berga är inte så bra.. :P

2010-11-23 @ 08:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0