SKRIVET: 2010-11-29, kl 07:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Planering för vecka 48

Nu när det är så mycket snö ute och mitt schema är bra för en gångsskull, vill jag passa på att rida utomhus! Så denna vecka ska jag planera så lite ridhus-ridning som möjligt. Det kan både jag och Pijano behöva, lite mer härligt bus istället för blodigt allvar. Det blir så tråkigt i längden, även om det behövs också :)

Måndag: Rida ut, på vägen mot GP/sommarängen.
Tisdag: Troligtvis hoppning i ridhuset.
Onsdag: Rida ut, mot galoppön.
Torsdag: Rida/skritta ut, vart vet jag inte.
Fredag: Rida ut, vart vet jag inte.
Lördag: Rida ut på morgonen & showträna lite på kvällen. Han behöver tagga ner lite inför showträningen, så därför blir det två "lätta" ridpass den här dagen.
Söndag: Rida ut, troligtvis.

Kommer rida i ridhuset om det skulle vara omöjligt väder utomhus, alltså väldigt väldigt kallt eller blåsigt. Men annars kommer det bli uteritt för hela slanten! Ingen dressyrträning den här veckan, vi har tränat så galet mycket dressyr att vi behöver lite vila ifrån det hehe..


En härlig bild på oss tagen förra vintern :)

Detta är ett tidsinställt inlägg!

Kommentarer
Postat av: Carro

Araber är underbara! :)

2010-11-29 @ 14:38:56
URL: http://dressyrohoppryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0