SKRIVET: 2010-11-21, kl 23:16:44 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Planering för vecka 47


Så här schemat för veckan ut för mig - fan vad chill! ;) Leeedig på fredag!

Den här veckan ska jag ta det galet lugnt har jag bestämt mig för. Behöver tagga ner så jag inte stressar ihjäl mig, så hela den här veckan ska jag inte bestämma speciellt mycket utan bara chilla haha. Jag ska gå och lägga mig tidigt så jag orkar gå upp till frukosten, vilket jag annars typ alltid skippar för att få sova 5 minuter extra hehe.. Undantag för onsdag och torsdag kanske haha.. Men veckan efter denna har jag stalltjänst, och ska även börja träna igen. Alltså promenera, jogga, gymma och sånt. Så soft vecka den här, sen kör vi på igen!

Pijano ska dock tränas fullt nu, eftersom han har vilat tillräckligt i höst och vinter. Nu ska vi se till att vara i toppform inför tävlingssäsången 2011! Hopptävlingar, dressyrtävlingar, WE-tävlingar, kanske lite fälttävlan, galopp? Vi får se vad det blir, men tävlingar blir det garanterat. 2011 ska bli vårat år.  

Måndag - Trimma dressyr i ridhuset.
Tisdag - Hoppa i ridhuset.
Onsdag - Trimma ute på vägar och i skogen.
Torsdag - Uteritt, bara busa och ha kul.
Fredag - Showträna.
Lördag - Showträna.
Söndag - Vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0