SKRIVET: 2010-11-19, kl 14:14:30 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Minnen på Högsta Gård

Högsta Gård är ett litet stall i Haninge, som jag har en hel del minnen ifrån. Saknar den tiden otroligt mycket ibland och jag funderar faktiskt på att ringa och höra ifall det skulle finnas plats för Pijano där under sommaren, då man måste flytta hästarna härifrån under sommarlovet. Och liksom återuppleva lite minnen över en sommar haha.. :') Pijano har ju aldrig stått där förut, men jag red många olika hästar där under den tiden. Det fanns inget ridhus på gården, en liiten ridvolt osv, men det var underbart på sitt vis!

Hahaha, en liten knas-bildbomb från Högsta.. Jag var faktiskt inte alltid oseriös hahah.. Bara nästan.. Haha nejdå! ;)






































Kommentarer
Postat av: Jennie

Den där bruna ponnyn är på något sätt så fasligt lik min ponny!

2010-11-19 @ 22:27:31
URL: http://www.mirochjag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fina bilder och fin header :D

2010-11-20 @ 19:14:28
Postat av: Felicia

haha goa bilder! roligare att titta på sånna bilder där det händer lite än helt vanliga perfekta liksom ;);)

2010-11-21 @ 01:05:36
URL: http://feliciadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0