SKRIVET: 2010-11-19, kl 12:54:09 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Lite dåligt sådär

Min uppdatering har varit rätt kass har jag märkt! ;) Men det ska bli bättre.. När jag kommit på något att blogga om hehe.. Pijano är iallafall bättre, så kanske kommer rida honom lite i helgen. Dock inte idag, om ridhuset är ledigt kanske jag släpper honom för att se hur han rör sig, men annars blir det bara promenad. Men imorgon ska han nog få gå ut i hagen igen, för svullnaden är nästan helt borta och han är inte alls öm på samma sett längre. Skönt som fan! :')

Ska ner till stallet om ett tag och mocka, fixa höpåsar och kraftfoder. Pijano ska lindas av, och så ska jag kyla hans ben lite till iallafall. Sen åker jag hem till stan, vilket faktiskt ska bli lite skönt. Jag har bara varit på Berga hela veckan, så det ska bli skönt att komma in till "verkligheten" igen haha! :) Men jag ska ta mig i kragen och blogga bättre haha.


Bild från nationell tävling, där vi kom 2:a! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0