SKRIVET: 2010-11-29, kl 01:40:55 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Lång daaag, ah fast ne

Det var najs på Horse show, som vanligt. Även fast showerna inte ens är speciellt bra ibland, så måste man liksom ha varit där varje år, det är en tradition haha. Men jag missade typ hela början, och var klar i annexet precis lagom till pausen hahaha.. :( Fett dåligt ju.. Jag och mamma gick runt i annexet i timmar hehe.. Sen var jag med Elin lite backstage också hehe ;) Men ah, tog inte ens med kameran så inga bilder från Horse show 2010 inte.. Menmeeen. Mycket mer har jag väl inte att säga.. Eller jo, vi ska köpa en kamel och rida på istället! :) Ah fast ne..

Skola imorn igen då, och stalltjänst dessutom. Great! Men mitt schema är iallafall galet najs, tur det liksom! Fast fett synd att vara ledig en hel dag, men ÄNDÅ måste man gå upp halv sju och sedan gå fram och tillbaka till stallet hela dan..


Tiderna syns inte så bra, men ah, ni fattar vad chill ändå ju :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lyxschema :o

2010-11-29 @ 08:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0