SKRIVET: 2010-11-20, kl 00:01:56 | PUBLICERAT I: Angelicas inlägg

Klantig? Jo ganska...

Haha, jag har hunnit ramla 3 ggr på vägen från stallet till bussen nu!

* Första gången var när jag ramlade ner i diket (hahaha............)
* Andra gången var när jag ramlade i snön när jag gick med Rebecca och Erika
* Och trejde gången var idag och då halkade jag och lyckades självklart ramla på den enda synliga stenen och slog upp benet :(

Så blödde ner mina ridbyxor yay.. haha.. Men jag slog mig inte, men när jag såg att det blödde så mkt blev jag lite illa till mods, jag är inget stort fan av blod om man säger så =D och det var så äckligt för man såg hur blodet typ pumpade ut genom ridbyxorna HAHA okej nu räcker det med detaljer!




Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Aw va du är duktig Angelica! Slutar aldrig impa xD

2010-11-20 @ 22:46:53
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0