SKRIVET: 2010-11-18, kl 14:02:03 | PUBLICERAT I: Angelicas inlägg

Justja!

Haha apropå Stockholm horse show, så drömde jag en jättekonstig dröm i natt!
Jag drömde att jag hade lyckats få tag i massa pengar att shoppa loss för där så jag ägnade ungefär en hel dag till att gå runt och kolla på hästprylar (fast då var annexet uppbyggt som typ en mataffär bara att istället för mat så var det hästsaker hehe) och jag var såååå lycklig och var verkligen jättenöjd med allt jag köpte!

När jag skulle gå därifrån så rullade jag ut två stooora kundvagnar fulla med hästsaker och så gick jag med dem hela vägen till stallet och det var en bra bit hahaha! Och när jag äntligen hade kommit fram med allting och lastat ut allting jag hade köpt så insåg jag att jag bara hade köpt saker jag redan hade hahahaha! Och jag blev så sjuuukt arg! Inte en enda sak hade jag köpt som jag inte redan hade!
Hahaha, skumma drömmar man drömmer ibland =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0