SKRIVET: 2010-11-14, kl 20:17:51 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Ingen träning för oss idag heller

Hann inte ut till min prins idag.. Åh.. :( Men han har det nog bra med lite vila ändå, det blir ju ingen vila i den här veckan som kommer, som jag planerat. Jag saknar min lille plutt dock, han är ju det finaste jag har. <3

Hästar har jag dock mycket av idag, jag, Frida och Ruby åkte till Blåkulla för att heja på lilla Elin som tävlade. Så vi har suttit i timmar på läktaren och kollat på söta ponnysar. Tyvärr hade min kamera inget batteri, så det blev inga bilder. Men det var trevligt att vara i tävlingsmiljö igen, längtar som sjutton tills jag och min lilla prins kommer ut på tävlingsbanan igen! :') Det blir dock inte förrän i början av nästa år som det ser ut nu, men en show har vi inplanerad nu i december iallafall!


Kommentarer
Postat av: frida/ruby

Hahha, supermysig blogg, och ni har jättefina hästar, och sen måste jag bara säga att mitt namn är Frida och min ponny heter Ruby, vilket samanträffande :P

2010-12-03 @ 11:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0