SKRIVET: 2010-11-15, kl 08:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Horse show..?

Ska ni till Stockholm Horse Show i år? Vilka dagar isåfall?

Jag ska dit, dock har jag inte bestämt vilka dagar ännu. Men jag har varit där varenda år sedan jag var liten, det är lite som en tradition haha.. ;) År 2008 var jag dock där för att hästen jag hade då, Queene, var utlånad till kändishoppningen det året. Förra året var jag där och kollade lite och shoppade, och det lär bli likadant iår! Det var lite andra planer först, men det blev inget av det så.. Horse show blir det iallafall för mig!

Pijano har också varit i på Stockholm Horse Show faktiskt, dock typ år 2002, alltså långt innan jag kände honom. Då reds han av en tjej som "Pegasus". Men det är alltså inte Pijano som är pegasus nu för tiden.. ;)


Kommentarer
Postat av: Towtow @ bdb

Jag ska till stockholm horse show den 27

2010-11-15 @ 11:12:27
Postat av: Ellinor Westerdahl

Är det i stockholm, vilka dagar? :) har god lust att åka dit!

2010-11-15 @ 20:33:24
URL: http://erikaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0