SKRIVET: 2010-11-23, kl 01:08:51 | PUBLICERAT I: Angelicas inlägg

Harry Potter nerddddd

Visst, jag har alltid tyckt att Harry Potter böckerna/filmerna varit bra, men nu har jag gått och blivit besatt typ hahaha!
Det började med att jag skulle ha Harry Potter maraton med en kompis för att ha en liten update så man är redo att gå på nya filmen utan att ha glömt bort allting liksom. Och sen sa det bara poff och nu kan jag bara tänka på Harry Potter filmerna HAHA. Detta är illa...
Imorgon ska jag i alla fall få se den nya filmen på bioooo, najs!



Har till och med köpt ett Harry Potter spel till min iPhone! Och det är faktiskt grymt kuuuul! Det har räddat alla mina tråkiga buss/pendeltågs/tunnelbane-resor till och från stallet!

Har ni sett senaste filmen? Vad tyckte ni om den? :)

Kommentarer
Postat av: Nora

Den var G R Y M :D

2010-11-24 @ 20:26:07
URL: http://nliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0