SKRIVET: 2010-11-20, kl 03:58:28 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Haha, som vanligt då

Jag & Issi har precis kollat klart på filmen Black Beauty, och vi grinade som fan haha! Som vanligt då.. Varje gång jag ser den, samma sak.. Men fortfarande världshistoriens bästa hästfilm, utan tvekan.. ;) Jag gråter inte speciellt ofta till filmer, men just denna är det helt galet hahaha.. Så sorglig..



Nej, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Imorgon kan ni vänta er bilder, och håll tummarna för att snön ligger kvar, så att bilderna blir som jag tänkt mig! :) Hörs imorgon. (ps. Det blir ljusblå-tema på bilderna imorn..)


Kommentarer
Postat av: Hei-na

söt header

2010-11-20 @ 16:37:41
URL: http://sahna.blogg.se/
Postat av: carro sanna felicia

jasså ;) När jag såg den tyckte jag det var urtråkig haha! fast det var ju några år sedan och jag har haft god lust att slå på den och se om den. Får la hoppas jag ändrar uppfattningen om den då :D

2010-11-20 @ 18:24:29
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0