SKRIVET: 2010-11-15, kl 08:56:00 | PUBLICERAT I: Angelicas inlägg

Försvunnen häst?

Haha i Lördags när Louise följde med till hästen så skrämde dom mig ganska rejält!

Jag hade varit på toa och det var rätt sent och ganska dött i stallet, så kommer jag bort till våran stalldel och så ser jag att Hadars boxdörr står på glänt och att boxen är tom. Jag får lite smått panik men tänker att dom kanske är borta i spolspiltan, men sen såg jag att den också var tom.

Då tänkte jag att Louise kanske retas med mig och har gått iväg med Hadar bakom hörnet för att skrämma mig eller nått haha, men då såg jag att Hadars grimma hängde kvar på boxdörren. Så nästa tanke som for igenom mitt huvud var att hon kanske hade hunnit tränsa honom och gått ner till ridhuset, men då ser jag att dörren till sadelkammaren är låst. Nu hade jag hunnit bli ganska panikslagen och insåg att Hadar måste ha rymt från boxen och att Louise är ute och letar efter honom. Så jag är på väg genom stallet och ut för att leta efter dom, men precis när jag går förbi boxdörren så ser jag Hadar i ögonvrån och att Louise sitter bredvid honom i boxen.

Hahahaha, snacka om att jag blev lättad!

Kommentarer
Postat av: mandyz

hahaha men anko då, det var väl ingen fara :)

2010-11-15 @ 09:12:35
URL: http://mandyz.blogg.se/
Postat av: Nora

Hahahaha! Men vadå hade han rymt eller va louise bara elak? :D

2010-11-15 @ 13:07:38
URL: http://nliife.blogg.se/
Postat av: Louise

moahahah ! ;D

de va' såååå kul (a)

2010-11-16 @ 07:22:04
URL: http://livelovefeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0