SKRIVET: 2010-11-30, kl 10:56:25 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Datakunskap

Sitter på datakunskapen nu hehe. Har haft morgonfodringen, men Antonia tar lunchen så det är najs :) Jag slutar nu redan innan lunch, och ska käka, sen ska jag nog ner till stallet och fixa allt till Pijano. Ridning blir det dock först ikväll vid 7-tiden, eftersom det är då det är hopptid i ridhuset. Tänkte träna lite kryss-hoppning och även ha någon oxer. Träna på vägar och olika linjer blir bra idag tror jag. Tror Issi kommer vara kvar och fota lite, så det blir lite bilder idag förhoppningsvis! Great juu! Bloggar mer sen, tjingtjong!


Hade denna bilden på skrivbordet på min inloggning i skolan.. Det är jag och min fina älskling Mc Queen. Hade henne precis innan Pijano, alltså år 2008.
Vila i frid, älskling, jag saknar dig varje dag. <3

Kommentarer
Postat av: Nora

Fin häst :)

2010-11-30 @ 12:44:42
URL: http://evlingeryttarna.blogg.se/
Postat av: Malva

vilken skola går du på? :)

Svara gärna på min blogg :)

2010-11-30 @ 20:08:44
URL: http://malvaastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0