SKRIVET: 2010-11-18, kl 22:07:58 | PUBLICERAT I: Angelicas inlägg

Dagens "ridpass"

Skulle rida ut idag haha...
Mina lyckade uteritter alltså...
Nejmen... min häst är lite mörkrädd och jag hade inte något sällskap med mig (eftersom att vissa var lite seeeeega *hosthost*) så han ville mest dejta dikena och sånt kul och jag hade inte så jättemycket tid på mig för det skulle vara möte efteråt så hade jag inte riktigt tid att "bråka" med honom utan vi tog helt enkelt den lätta vägen och skrittade typ 5 varv runt stallet instead.
Hahaha, så otroligt givande ;)

Men han är bra söt i alla fall :D<3
och ja, han har sadeln under täcket, riktigt så där stor är han inte egentligen haha

Kommentarer
Postat av: Anna

vilka var sega? (a)

2010-11-19 @ 10:38:03
URL: http://hestbrudar.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fin blogg! och guuud vilken gullig ponny! :)

2010-11-20 @ 18:47:23
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0