SKRIVET: 2010-11-26, kl 12:00:00 | PUBLICERAT I: Angelicas inlägg

Dag 7 - Mina favoritbloggar

Jag följer sjuuuukt många bloggar verkligen haha, helt sinnes.
Men i alla fall, här kommer dom jag kollar först om dom har uppdaterat!

These sentences.
Blogg av Anna om lite allt möjligt :D hon är sjukt kreativ och har en väldigt välgjord och inspirerande blogg!

Flying Changes.
En hästblogg av Victoria, väldigt varierande att läsa och hon har jättemycket fantasi och skriver alltid om roliga och intressanta saker. Även denna blogg är väldigt välgjord, designen är jättefin och alla bilderna är underbara! I bloggen får man följa Victoria och hennes foderhäst Hessan!

Internationalshowjumping.

En blogg jag har föjt läääänge. Har även köpt lite saker av Caroline som driver den då hon tar hem hästsaker med jämna mellanrum och säljer. Mitt Dyón träns och ett set marinblåa Scapa benlindor kommer exempelvis från henne. Hon har stenkoll på utrustning och har svar på nästan allt som gäller det haha ;)

Dressyrmupparna.
Jag har följt både Ingrid och Linn på bilddagboken sedan lång tid tillbaka så det föll sig ganska naturligt att börja följa deras blogg också! Här skrivs om lite allt möjligt som rör hästar.

Teamsl
En nystartad blogg av Sofia Genne och Linn Olsson som båda två hade två stora hästbloggar förut, läste båda deras förra bloggar och tror denna kommer bli minst lika bra!

Caroline Dahlèn
En fotoblogg med helt otroliga bilder, finns inte mycket mer än så att säga!

Reitsport
En blogg som varit oaktiv ganska länge men som jag följde stenhårt innan dess. Nu har uppdateringen börjat få fart igen och jag hoppas det håller i sig så! Handlar mycket om utrustning och om annat som rör hästvärlden ;)

Ztreliin
En hästblogg jag började följa ganska nyligen så jag har inte så mycket att säga mer än att den verkar lovande ;)

Lovicious
En bloggare med förkärlek till hockey och hästar, en jättebra blogg med bra uppdatering, det gillas!

Freja Lindskog
En riktigt snygg hästblogg med bra och välskrivna inlägg. En blogg som verkligen faller mig i smaken!

sådär, där har ni några av mina favoritbloggar ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Tuuusen tack för att jag nämns! Sjukt kul verkligen! :)

2010-11-26 @ 17:11:05
URL: http://thesesentences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0