SKRIVET: 2010-11-26, kl 04:37:21 | PUBLICERAT I: Angelicas inlägg

Dag 6 - En dagens-lista

Observera att denna handlar om gårdagen hehe, alltså den 25/11

DAGENS KLÄDER: Mjukisbyxor och nån random tröja
DAGENS FRISYR: ka ta strof
DAGENS SMINK: ingeeeeet
DAGENS VILL HA: pengar :c
DAGENS KÖP: typ en päronmer och lussebullar hahaha
DAGENS PLANER: typ var hemma och var sjuk och sen träffade jag freddish en stund
DAGENS BÄSTA: Att jag vann över fredde på nått tråkigt tvspel hahaha
DAGENS SÄMSTA: sjuuuuuk
DAGENS ROLIGASTE: jag? :D
DAGENS TRÅKIGASTE: att ligga hemma i sängen och vara sjuk är inte så jättekul...
DAGENS MISSLYCKANDE: haha, jag köpte ett "paket" Lussebullar, det är typ 4 som ligger i en påse och så på vägen till Fredde skulle jag öppna påsen, slänga påsen och äta en lussebulle... men jag råkade slänga lussebullen istället för påsen hahaha... hej tankspridd?
DAGENS HUMÖR: Chilllll
DAGENS SJUKA: jaaaag. alltså inte sjuk som sjuk i huvudet, utan sjuk som i förkyld
DAGENS LÄNGTAN: Hadar <3
DAGENS FUNDERING: varför tar det så jobbigt lång tid att ladda upp filmer på youtube?
DAGENS BEROENDE: Mat, istället för cigaretter (kommer att bli tjock).
DAGENS SAKNAD: Sommaren, som varit i princip obefintlig.
DAGENS LÅT: We No Speak Americano – Radio Edit – Yolanda Be Cool & Dcup.
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Being Erica.
DAGENS MÅSTEN: Duscha, klä på sig och ta tag i livet.
DAGENS MOTION: Föna håret.
DAGENS VÄDER: Sol/moln/blåsigt.
DAGENS GODIS: Några unkna ostbågar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0