SKRIVET: 2010-11-23, kl 00:55:25 | PUBLICERAT I: Angelicas inlägg

Dag 3 - Mina tre största intressen

Intresse 1: Hästar
Ganska självklart kanske haha, jag älskar verkligen dessa djur. Och alla stunder tillsammans med Hadar är mina bästa stunder


Intresse 2:
Foto
Jag tycker det är väldigt roligt att fotografera och har hållt på med detta i ett antal år. Fick min första systemkamera 2005 och har sedan dess fotat så mycket jag bara hunnit/kunnat. Hästar är favoritmotivet och det är oftast de som hamnar framför linsen. För ca 1-2 år sedan fotade jag mycket på tävlingar och sålde rätt mycket bilder osv. Men tappade intresset ganska fort när det blev för mycket "jobb" av det hela och återgick till att bara ha det som hobby istället och inte behöva känna så mycket press!

Intresse 3: Musik
Jag älskar musik och har en grymt blandad musiksmak haha! Älskar att gå på konserter och live musik överhuvudtaget. Älskar stämningen och allt runt om kring. Dessvärre har det inte blivit så många konserter i år, har helt enkelt inte haft tid, men hoppas på att öka antalet igen såsmåningom haha ;)



Sedan är ju självklart ett av mina största intressen att vara med mina underbara vänner haha :D älskar eeeeeer!

Kommentarer
Postat av: Louise

Älskar dina grymma bilder! ^^

2010-11-23 @ 21:18:17
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Nora

Addipaddi och weltiiiiis :)

2010-11-23 @ 22:37:34
URL: http://nliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0