SKRIVET: 2010-11-21, kl 02:25:45 | PUBLICERAT I: Angelicas inlägg

Dag 2 - Varför jag bloggar?

Kort och gott så var det Emmas idé haha ;)
Så ni har henne att tacka! Nejmen, jag provade att blogga en gång tidigare och jag tyckte det var jätteroligt och var jätteengagerad... i ett par dagar. Sen tyckte jag inte att det var så kul längre haha. Men nu har jag verkligen fått upp motivationen för detta och tycker det är jättekul att komma på nya saker att blogga om etc.

Och jag tycker det är tusen gånger bättre att blogga tillsammans med någon, så den här bloggen blev verkligen perfekt för mig. Tidigare har jag mest laddat upp bilder på bilddagboken men där är det svårt att vara så varierande där tycker jag, i bloggen kan man ju skriva om allt och det är lättare att tänka "outside the box" så att säga.

haha, vet inte riktigt om jag fick fram poängen ordentligt nu, börjar bli lite småvimsig vid den här tiden på dygnet hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0