SKRIVET: 2010-11-20, kl 21:00:29 | PUBLICERAT I: Angelicas inlägg

Dag 1 - Presentation

Jag är 19 år och heter Angelica vilket ni redan antagligen vet haha.
Som person är jag jäkligt chill och brukar ta det mesta här i livet med en klackspark ;)
Jag är spontan och glad för det mesta och har världens bästa humor ;)
Förutom hästar så har jag foto, musik och sånt som intressen. Tycker även om att rita en del även om jag inte är så värst duktig på det.
Och så umgås jag med kompisar och gör saker som alla andra i min ålder gör :)

Jag överkonsumerar Päronmer och te, älskar att spela tv/dataspel. Är ganska blyg, faktiskt, inte så många som tror mig men så är det haha.

Det var nog allt jag kom påååååå hähä

snyggaste bilderna ever ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah-Nanna

Söt blogg, keep up the good work!

2010-11-20 @ 22:47:08
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/
Postat av: Felicia

gilla sånna här lite mer personliga presentationer hähä :D istället för typ

''jag heter. jag är - år gammal. jag gillar att...''

2010-11-21 @ 01:07:18
URL: http://feliciadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0