SKRIVET: 2010-11-27, kl 03:09:24 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Chillar gal1!

Sitter hemma i stan & tar det lugnt, trevlans ju! Mamma kom och hämtade mig ute på Berga, och så käkade jag middag och tog ett varmt bad innan jag drog ut och träffade bästa Angelica juuu! :) Vi satt och hade lite businesstalk om bloggen haha. Sen gick vi och såg Harry Potter, den var väl heeelt okej sådär! Slutade dock jättedåligt, men så kan det vara. Mer har jag typ inte gjort ikväll, bion slutade typ 12 eller nått, och nästan direkt efter drog jag faktiskt hem.

Imorgon tror jag att jag ska åka ut till Berga själv faktiskt, kan faktiskt inte minnas när jag sist åkte nån stans, eller gjorde något själv.. Hehe, pinsamt. Jag behöver nog vara själv ibland också, om inte annat träna på det.. Fast ska nog fråga mamma jättejättesnällt om hon kan hämta sen.. Blinkblink.. Det blir iallafall showträning med Pijanisen imorgon, i ridhuset!


Sommar i mitt <3 & sen är min hezt en karateponi :))

Kommentarer
Postat av: Frajda

Men Emma såklart att hp slutar konstigt det är ju en cliffhanger :c

2010-11-28 @ 03:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0