SKRIVET: 2010-11-24, kl 21:42:06 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Bästa hopptränaren..

.. är definitivt, enligt mig, Erik Berggren! Han får alltid fram det absolut bästa från både min och Pijanos sida, och jag litar på varenda ord han säger. Jag kan leva på en träning för honom i typ ett års tid, och de små, korta orden, finns liksom kvar varje gång jag hoppar sen. Jag har hopptränat Pijano massor för honom, men även Waggie. Grymmare tränare finns inte, och jag hoppas verkligen jag kommer kunna träna med Pijano för honom igen, skulle kunna åka genom hela Sverige, för jag tycker det ger så mycket.

 
Waggie var gammal och skulle gå i pension, detta var hennes sista hoppträning, tidigare gånger jag hoppade henne klarade hon inte ens att komma över ett räcke på 80 cm.. (Hon har gått 130-140 i yngre dar) men denna hoppträning var hon riktigt fräsch och på hugget! Det var Eva Eternell Hagens häst. Vila i frid lilla Waggie. <3


Hahahaha, det är okej att skratta! Jag garvar en hel del, och då har jag ändå bara tagit med det jag tyckte var superbra på den tiden, i filmen.. För på den träningen stack han med mig typ.. hela tiden, och för att jag skulle få stopp på honom fick jag hela tiden styra rätt in i väggen :) Hahaha, naw..


Samma här, klippte bort en del, men minns att jag var asnöjd med den här träningen! Men vi kraschade genom en oxer, och var ruskigt nära att gå omkull minns jag också hehe..

Tänkte lägga upp senaste filmen också, som är våran bästa träning någonsin! Men den var blockad från youtube, skit också! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0