SKRIVET: 2010-11-19, kl 18:16:42 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Ågesta nu!

Just nu sitter jag hemma hos Issi och vi väntar på skjutsen haha.. Har fixat allt till Pijano och så, och nu ska vi vidare till Ågesta Ridskola. Jag ska fota lite när Issi rider och bara chilla runt hehe. Om någon av er läsare är där, kom fram och roa mig lite! :D haha. Det har hänt förut när jag varit med kompisar på ridskolor att flera stycken efteråt skrivit typ "Såg dig idag på min ridskola" och sånt, och sen typ "vågade inte gå fram och hälsa" haha.. :(

Jag är världens snällaste, jag lovar!! Jag är världens socialaste människa och älskar att snacka med folk! :) See ya maybe at the Ågesta!

Kommentarer
Postat av: oliviawestern.blogg.se

Fin blogg! :)



oliviawestern.blogg.se

2010-11-19 @ 19:29:02
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: Issi

hahahahahha emma sluta ljuga nu! såååå snäll är du ju inte!;)

hihih eller kanske lite :)<3

2010-11-20 @ 01:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0