SKRIVET: 2010-12-12, kl 12:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Vad jag alltid har med mig

Jag har varit galet slarvig med inläggen jag skulle skriva hela december känner jag.. Men nu skriver jag iallafall dagens haha, det är alltid någonting! Har några att ta igen, det lär väl komma så småningom, det är bara att hålla utkik ifall ni är intresserade. Ajaaa, nogbabblat om det!

Vad jag alltid har med mig, oavsett vad, är min mobil, min plånbok (med busskort, bankomatkort osv i) och lypsyl. Det har jag ALLTID i fickorna, vart jag än ska. Sen brukar jag alltid ha med mig min väska också, eller nästan alltid, och där har jag alltid massa onödiga och kanske lite nödvändiga grejer hehe.

Sen när vi ändå är inne på det, har jag alltid på mig ett halsband där det står "Virgio Pijano", det kanske ni inte visste? Det var länge sen jag fick det, och jag har aldrig tagit av det. Det är helt rostigt typ, men jag kan liksom inte ta av det haha.. Men jag ska istället tatuera in "Pijano" på handleden, och då kanske halsbandet ryker! ;) När det blir är dock inte bestämt haha..

Jag har även alltid ett armband på mig, som jag fått av min bästa vän. Och så har jag alltid hårsnoddar.. Det var väl typ det jag kom på för tillfället, alltså vad jag alltid har med mig. Vet inte vad jag tänkte när jag skulle skriva ett inlägg om det här..!? Haha, menmen, det blir väl bra.


Kommentarer
Postat av: Celine

Jag hittade just till din blogg ohc jag älskar den! Pijano är så humla fin också. Sluta aldrig blogga! ;D

2010-12-12 @ 17:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0