SKRIVET: 2010-12-12, kl 17:30:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Planering för vecka 50

Det är projektvecka i skolan hela vecka 50, soft. Men vi kommer typ sluta rätt sent varje dag, så har jag otur hinns inte någon uteritt med på hela veckan, och det är ju hur dumt som helst! :( Eller så får jag väl pallra mig ut i mörkret och kylan ändå med min frusna häst hahah.. Menmen, annars får vi klara oss utan det, det är liksom lov veckan efter, så då kan man ju rida ut hur mycket som helst..! ;) Treee veckors lov, varav en stalltjänst dock, det är väl underbart?

Måndag: Trimma dressyr i ridhuset.
Tisdag: Hoppa småhinder/bommar i ridhuset.
Onsdag: Trimma dressyr i ridhuset.
Torsdag: Skritta ut/träna från marken i ridhuset.
Fredag: Rida till sommarängen och trimma där.
Lördag: Hoppa i ridhuset.
Söndag: Troligtvis uteritt.

Jag ska försöka hålla det här schemat, men får se hur det går. Och nu blir det ju kanske lite ut i skogen iallafall.. Aja, det här blir kalasbra, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0