SKRIVET: 2010-12-07, kl 22:02:48 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Okejdååå

Bara för söta kommentarer och lite sånt så fortsätter jag blogga ;) Iallafall.. tillsvidare. Får se hur det blir sen, det får bli som det blir helt enkelt. Jag älskar att blogga och skriver gärna massa, men nu måste NI hjälpa till lite också, kära läsare! :) Vad vill ni läsa om? Några speciella bilder ni vill att jag lägger upp..? Speciella inlägg..? & vill ni ha få eller många inlägg, mycket eller lite text..? osvosv. Hjälp till nu, annars är det ju inge kul! Hehehe

Kommentarer
Postat av: Elvira

Jippie!! :D många och långa inlägg tycker jag om! Och bilder! Det vore kul om du kunde göra en liten faktasetie om WE, såg en liten clinic på Strömsholms tävlingarna i sommras och tyckte att det verkade spännande, så det skulle jag uppskatta :D

2010-12-08 @ 09:05:52
URL: http://stallmupparna.blogg.se/
Postat av: Fanny

Massa fina bilder vill jag se! SJälvklart på dig och Pijano eller bara kusen. Allt är av intresse. Gärna blandad text och blandad längd på texten. Ibland orkar man inte läsa hur långt som helst medan man andra dagar bara älskar att läsa långt.

2010-12-08 @ 14:28:05
URL: http://fnozie.blogg.se/
Postat av: Ellinor w

spelar ingen roll om du gör långa eller korta inlägg för jag skulle kunna läsa en hel bok som du skrivit! ehehe :D

TIPS -

jag skulle jätte gärna vilja veta (om du vet) hur man kommer upp på ett enkelt sätt barbacka! ;)

där har du ju nått iaf =)

2010-12-08 @ 15:37:39
URL: http://erikaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0