SKRIVET: 2010-12-12, kl 02:17:12 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Luciashow på Märsta RK

Idag (eller igår, eftersom klockan är efter 12) åkte vi ju till Märsta för att ha inledningsnumret på Märsta Ridklubbs luciashow. Resan dit gick hur bra som helst, Pijano stod blixtstill och skötte sig utmärkt - som han brukar. Väl framme red jag fram ganska länge, eller började med att longera så han skulle bli av med lite överskottsenergi. Han var hur duktig som helst och höll hela tiden full fokus på mig, med undantag för när det kom in en shettis och han blev livrädd för den haha ;) Töntig han är, rädd för ponnysar hahah!

När det var dags för numret blev Pijano dock lite nervös och spänd.. Men det gick bra ändå, han fick ta den tiden han behövde på sig och jag är galet stolt över honom. Jag trodde inte han skulle vilja lägga sig på sidan bara sådär inför ändå rätt mycket människor. Han var väldigt duktig, det var något som tog lite längre tid än planerat, men herregud, jag är somsagt hur stolt som helst över honom!

Film finns ju i inlägget under, men här kommer även lite bilder från dagen :)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0