SKRIVET: 2010-12-10, kl 19:30:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Kul vetande?

Bingo, en stor skäck som alltid är med i Stjärnornas Hoppning på sthlm horse show, känner nog dem flesta igen :) Han vann detta året, med vem det nu var..? Velvet kanske? Men iallafall, visste ni att min mamma faktiskt var medryttare på honom förut. Och jag red honom också lite ;) Dock var det.. 2008, men han var med då också hehe. Och året innan det. Han är en riktigt veteran i globen med andra ord. Så duktig så!



Och en riktigt mysig häst i vardagssammanhang också. Stooor och stark, men snäll =) Min mamma var ju inte ridvan, men vi red ut och så utan större problem. Jag hade nästan glömt det, men påmindes nu på Horse show när vi såg honom där, lika fräsch som när vi red honom! :) Här får ni lite bilder!


Jag & Bingo.


Mamma & Bingo, Jag & älskade Q.


Lillesyrran Maya red också Bingo hihi


Bingo & jag igen :)


Kommentarer
Postat av: :)

Vilka kameror har du och Angelica? :)



(Ni tar fina bilder!) ;)

2010-12-10 @ 19:39:48
Postat av: Alexandra

är q queeni ? eller hur hon stavas:)

2010-12-10 @ 20:09:02
URL: http://honest.devote.se/
Postat av: Emma

Nää men inte alls avundsjuk inte alls :O

Första gången ja såg den hästen så sa ja till min mamma bara åååååååh va ja vill ha den ^^

2010-12-10 @ 21:16:13
URL: http://desperatflikkaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

han står på Stora Wäsby och tränar varje onsdag med ägarens barnbarn i min grupp ;) skitsnäll mot en 6åring som rider ;)

2010-12-11 @ 12:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0