SKRIVET: 2010-12-10, kl 17:04:21 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Frågor och svar

Här kommer lite svar på frågor :)

Han ser ganska stor ut, hur hög är han egentligen? ^^
Svar;
Haha, stor är han inte, men han var rätt krallig i somras hehe.. I passet står det 156 cm, men jag tror han är någon centimeter mindre :)

Så man får rida barbacka på Berga i alla fall? :)
Svar;
Nej, inte ännu iaf :) Men jag snackade med Leffe som är stallchef och fick tillåtelse eftersom det var träning inför show, och jag inte direkt kan åka iväg till en annan anläggning för att träna på att rida barbacka haha.. :p

När han stod på Lennatsnäs, var det Anna P som var stallchef då? ;D
Svar;
Ah, det var det.

vad tycker du om att ha hästar på bädd?
Svar;
Jag har bädd nu, men alla hästar funkar inte på det. Det har inte min heller gjort förrän nu. Anledningen till att jag testade det var för att han, oavsett hur mycket torv och spån jag än la in, alltid skrapade runt allt så han var tvungen att ligga på golvet i princip haha. Bädd fungerar utmärkt nu, och jag sköter den väldigt bra så den inte ska bli äcklig. Han har alltid rent, nytt underlag över bädden.

Hur kommer det sig att du stårr på hagbyholm? Har du bott i sigtuna eller hur kommer det hela sig?
Svar;
Jag står inte där längre, Pijano bor med mig på skolan =) Men nej, jag har aldrig bott i Sigtuna. Han stod i Kungsängen, men vi ville flytta honom snabbt och då fanns Hagbyholm, vilket bara är avfarten efter där vi stod innan. Så han flyttade dit. Jag fick långt att åka, men det var det värt :) Hagbyholm var underbart verkligen!


Kommentarer
Postat av: Emily

Men då är han ju rätt stor för att vara arab iallafall ;) tycker de flesta jag stött på varit mellan 144 och 150, nån enstaka på 152! ^^

2010-12-10 @ 18:57:40
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0