SKRIVET: 2010-12-09, kl 19:53:39 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Åh skit också!

Jag har haft praktik i ladugården idag, började 05:30 och slutade 17:15 typ. Dock hade jag lång lunch + arbetsmiljö och säkerhetslektion emellan passen. Direkt eftermiddagspasset gick jag och åt middag och chillade lite, sen tänkte jag gå ner till stallet och showträna, trots att jag egentligen inte hade någon ork alls.

Mockade, fixade höpåsarna och kraftfodret och upptäcker sen att det är hoppträningar i ridhuset resten av kvällen. Shit vad jag blev irriterad, att jag inte tänkt på det innan. Så Pijano fick vila, trots att han verkligen inte borde gjort det! Fan också. Vi måste verkligen träna.. Men ah, det får väl lösa sig. Nu måste jag fundera ut en lösning bara haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0